10 March 2014
Een VOORbeeld van contact tussen klant en zorgprofessional ondersteunen.
''Een vertrouwd gezicht in de zorg’ is de inzending van de Elzen Kliniek voor de VOORbeeld-verkiezing 2014. Het gaat om een training voor zorgprofessionals waarin ze bewust worden van wat hun gezicht communiceert. Zij leren gericht gebruik te maken van wat je gezicht vertelt om klanten beter te helpen. Dit project is een VOORbeeld van vertrouwd en comfortabel contact tussen mensen versterken. Twee vragen aan VOOR ZPer Guido David die bij het project betrokken is.
Waarover ben je zelf het meest enthousiast als het gaat om het ingezonden project? “Dat we onze theoretische kennis en jarenlange opgedane praktijkkennis over de verborgen krachten van je gezicht nu kunnen inzetten om mensen de impact te laten maken die ze ook verdienen."
Wie wordt er in de eerste plaats beter van dit project en wat betekent het voor deze doelgroep? “Cliënten in de zorg. De training helpt zorgprofessionals de kwaliteit te verbeteren van elk contactmoment met hun cliënten. In de tijd die ze kunnen besteden hebben ze een extra middel om ervoor te zorgen dat cliënten zich comfortabel voelen."
Komende maand besteden we dagelijks aandacht aan een project dat is ingezonden voor de VOORbeeld-verkiezing 2014. Alle indieners maken kans op EUR 10.000,- om hun project te realiseren. VOOR stelt dit geldbedrag beschikbaar.
Je kunt nu stemmen op je favoriete VOORbeeld.